Monday 5 January 2015

17. nädal - uus aasta ja 23 päeva

Hei,

jäin seekord omadega natuke hilja peale. Päris korralik unekas tuli pärast jooksu ning pärast traditsioonilist Skypetamist ei tõusnud ükski näpuots enam klaviatuurile.

Selle nädala põhisündmus oli loomulikult uue aasta vastuvõtmine. Üks Erasmuslane organiseeris kokkusaamise ja kuna seltsis on ikka segasem, siis ma panin ka oma jalad sinna teele. Meid oli päris väike kamp - 5 tüdrukut Ungarist ja mina koos 3 teise poisiga. Kui sinna ühiselamusse jõudsin kella üheksa ajal siis oli soojendamine juba täies hoos- ega ma päris täpselt ei teadnud, kuhu ma kampuses minema pidin, kuid kui läksin huilgamise ja naeru järgi leidsin lõpuks üles ka :). Üritasime ühte mängu mängida, kuid kuna kõik peale kolme inimese tahtsid iga 15 minuti tagant suitsetamas käia, vahel tuli tüdrukutel selfie-hoog peale ja vahel läks ungarikeelseks aegademeenutuseks siis ega sellest midagi välja ei tulnud. Vähemalt lõbus oli.

Jõudsime oma seltskonnaga õigeks ajaks peaväljakule ja kus oli alles Belglastel alles ilutulestik. Vähemalt 10 minutit igasugu värve, pauku ja keerulist ilutulestikku. Isegi lava koos bändi ja DJga oli üles pandud ning loomulikult oli väljak puupüsti inimesi täis. Ainuke asi, millest ma aru ei saa, miks nad ilutulestikku maast lasid kui hea suur torn kohe võtta on. No jah, võib-olla pole kõige viisakam ilutulestikku kiriku tornist lasta, kuid see oleks praktilisem. Pärast seda lasime enne rahvasumma liikumahakkamist väljakult jalga, läksime ühte kohalikku baari ja ma tantsisin kuni kella 4ni hommikul. Seltskond oli selleks ajaks suhteliselt väsinud ja inimesed hakkasid ära vajuma nii et järgisin vana õpetussõna, mida mu tädimees kunagi ütles: "Kui tahad, et peost hea mulje jääks, tuleb õigel ajal ära minna".





Uusaastalubadusi minult ei tule, kuna ma ausalt öelda ei usu väga nendesse. Selleks, et ennast muuta pole vaja müstilist number ühte kalendris. Lihtsalt tuleb peale hakata. Hea planeerimine on 1/3 võitu, sellepärast soovitasin seda töövihikut ka eelmine kord: http://www.yearcompass.com/#download. Kena, lihtne ja loogiline süsteem tagasidestamiseks ja lammutamiseks. Kui panna siia otsa veel X-faktori ja Pomodoro meetod siis uuel aastal ei tohiks küll mingit muret distsipliiniga olla.

Muud juttu mul polnudki. 6-7 eksamit on vaja ära teha, siis kõigest (!) 23 päeva pärast koju tulla ja hakata lõputööd kirjutama. Pärast seda kool lõpetada, minna reisima, asuda tööle ja astuda magistriõppesse - lihtne :D. Tuleb huvitav aasta.

Olge tublid,
Dain

No comments:

Post a Comment