Sunday 28 December 2014

16. nädal - lumi ja aastalõpp

No nii,

2014. aasta viimane blogipostitus tuleb netiavatustesse teele panna.

Huvitav on see, et see on esimene postitus millega on mul päris tõsised raskused. Tavaliselt võtan kuskilt jutujärje üles ja mull muudki jookseb nagu seminaridel öeldakse. Praegu olen mitu paragrahvi kirjutanud ja jälle maha kustutanud. Ma arvan, et asi on selles, et see aasta on olnud kohutavalt tegus ning nii häid kui ka halbu juhtumisi on niivõrd palju olnud, et ma ei tea, kust pihta hakata, ning kui ma pihta hakkan, kas ma ka pidama saan :).

Ma arvan, et siinkohal on lihtsam loetleda ports asju- parem ülevaade, kergem lugeda ja praktilisem:
  • 47 EAPd ja 15 eksamit - mitte kunagi enam, kuid tänu sellele on minu Erasmus-põli kergem
  • Hästi palju Lennuakadeemia esindamist igasugustes nõukogudes, volikogudes, üldkogudes, koosolekutel, valimiskomisjonis ja messidel - just viimane tõukas mind müügi ja turunduse poole
  • Õppisin meie Akadeemia pidudega seoses GIMPi  ja DJ värginduse ära (enam-vähem). Viimasega tahaks isegi rohkem tegeleda.
  • Kõige kohtuvam ja kõige parem maikuu üldse. Lihtsalt nii mitu asja jooksid eelmise aasta detsembrist alates nii metsa kui metsa andis. Samas jälle aga leidsin ühe kohutavalt lokkis lihvimata teemanti.
  • AS Panaviatic - väga tõsine praktika, mille tulemusena väljusin augustis kontorist lumivalge, kuid paksult lennundusseadusi ja -regulatsioone täistuubituna. Kindlasti loodan ka tulevikus koostööle *hint *hint lõputöö? *hint.
  • Belgia Erasmus- see siin on kujunenud natuke teistsugusemaks kui ma arvasin, kuid arvestades kõiki neid jõupingutusi, mis tuli teha, et siia jõuda, ja kõiki neid uusi kogemusi, siis võin juba praegu rahuliku südamega öelda, et see oli täpselt see, mida ma otsisin.
  • 8 kuud koduta- tegelikult pole kunagi varem nii hulk aega kodust eemal olnud. Nagu mul peres öeldakse: vaid lohk padja sees. Suvisest praktikast kuni praeguseni sain vist maksimaalselt nädala kodus olla. Sõltuvalt lõputööst võib see isegi veelgi pikeneda, kuid loodaks asju niimoodi sättida, et ma enamiku ajast ikka Tartus olen.
  • Kohutavalt suur lugemus- see aasta olen ikka päris palju lugenud. Enamasti on see niimoodi välja näinud: 1) satun millegi huvitava peale Internetis 2)mõtlen, kuidas seda ise ka teha 3) hakkan uurima, kuidas teised seda on teinud- loen teadusartikleid, uurimusi, raamatuid 4) mässan sellega kuni esialgse probleemi lahendatud saan 5)loen võib-olla veel/katsetan oma teadmistega. E-raamatuid on vähemalt mingi 20 ringis loetud, tavalisi natuke vähem.
  • Ühtlane jõusaaliplaan- sai kolm kuud päris korralikult jõutrenni tehtud. Praeguseks on Belgia vahvlid kerget mõju avaldanud, kuid see, et suutsin päris raskest plaanist kinni pidada ning tulemusi näha (enda kehakaal rinnalt, 100 kõhulihast ja kätekõverdust, 2min planku jne) on saavutus omaette.
  • Väga palju asju sai esimest korda proovitud/õpitud- mojito, salsa, hip-hop tants, parkuur, kõnede pidamine, impulsiivsus, Assembly, psühholoogia, manga kunst jpm. Neid asju on palju rohkem, kuid kõik ei tule meelde praegu - emotsioone on lihtsam meenutada kui asju.
  • Tutvuringkond - ma juba mainisin seda, kuid see väärib uuesti kordamist. Ma ei oleks elus sees nii paljude lahedate inimestega tutvunud kui ma oleksin kodus istunud. "Kui on võimalus minna, teha, olla, siis mine tee, tee ja ole. Alati juhtub midagi huvitavat." 
Aitab kah, ma arvan. Palju sa ikka viitsid teise inimese aastast lugeda :). Oma kallile C6 grupile ütlen seda, et me võiks vähemalt ühe korraliku koosistumise teha enne kui me maailma eri kantidesse laiali lähme. Niikunii oleme viimase aastaga natuke lahku triivinud. Te olete ühed kõige hullumad, lõbusamad ja ägedamad lennundusspetisialistid, kellega ma olen koos istunud - kui laiali minna, siis vähemalt pauguga.

Selline oligi minu aasta. Ainuke konks järgmise aastaga on see, et kui ma tavaliselt tean täpselt, mis ma samal ajal aasta pärast teen, siis ausalt öelda pole mul praegu õrna aimugi. Valikuid on nii palju lauale kogunenud ja mu elu on  nii totaalselt erineva suuna võtnud kui ma esialgu plaanisin (heh, oh seda naiivsust), et eks ma lähen edasi kõhutunde pealt. No pressure :D. Vähemalt on mul nüüd teemant otsingutel oma valgusega abiks. Jätan viimased kaks head kildu ka siia:

 
Hea video, mille mõttega aastat lõpetada.

 - uue aasta planeerimiseks natuke parem meetod kui lihtne lubadus

PS. Lumelaadset asja sadas siin eile. Hinda lume kvaliteeti allapoole lumeinglit ja ülespoole lumepallist.

Edukat uut aastat, ükskõik kus te ka praegu ei oleks,
Dain

No comments:

Post a Comment